Etter at styret fikk mer opplæring i bruk av styreweb har vi startet en opprydding av hvordan organisasjonene og medlemmene våre er registrert. Det betyr at noen av dere vil motta en e-post med spørsmål i forhold til de opplysningene vi har registrert. Men denne oppryddingen håper vi på sikt å kunne utnytte systemet mer effektivt og til glede for alle våre medlemmer.
På dagens arbeidsøkt var det Ronja i Finnmark og Anne Karin og Hege i sør som samarbeidet.
Minner også om at faktura for 2026 er sendt ut.
Vi ønsker dere alle en god og velfortjent sommer.